niedziela, 2 października 2016

Wyzwania...



Dla mnie to ogromne wyzwania móc zmierzyć się z tak wyśmienitymi rękodzielniczkami. Ale próbuję, próbuję...;-) Może kiedyś i do mnie uśmiechnie się szczęście.


A oto i kartka,




Kwiaty oczywiście wykonałam własnoręcznie. Taką samą techniką, jaką opisałam w poprzednim poście. Chociaż tutaj zamiast mazaków użyłam turkusowej mgiełki.


którą zgłaszam  na kolejne wyzwanie:







A w następnym poście kolejna kartka i kolejne wyzwanie..:-) o jakże ja to lubię a ile  mam z tego  radości...(szkoda tylko, że mam tak mało czasu, by móc częściej brać udział w wyzwaniach)

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i zostawiajcie swoje komentarze, i te złe i te dobre, każde są dla mnie cenne.

2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, dziękuję w imieniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu AP. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń