niedziela, 22 stycznia 2017

Hurrraaa!!!

Witajcie, a teraz się pochwalę. Niedawno zostałam szczęśliwą posiadaczką maszyny do wycinania czyli SIZZIX BIG SHOT Plus



Wykonywanie kartek z pomocą tego urządzenia to czysta przyjemność. Oczywiście wcześniej, bez sizzixa,tworzenie kartek również sprawiało mi radość, bo przecież jakby tak nie było, to bym ich nie wykonywała:-).Teraz po prostu mam większe spectrum możliwości, bo za pomocą samych nożyczek nie wszystko można wyciąć. Jak np. taki oto wzór, 


który wycięłam za pomocą tego wykrojnika


Prawda, że wspaniałe możliwości daje to urządzenie...

Niestety jedynym minusem jest cena, ale dla kogoś kto odkryje w sobie pasję tworzenia kartek :-), tak jak ja, to polecam tego sizzixa.

Niedługo pokażę moje nowe prace , oczywiście wykorzystam w nich sizzixa;-)...
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz