niedziela, 7 maja 2017

Z misiem...

Witam wszystkich. Dziś mała odskocznia od komunijnych kartek, bo na razie to one zajmują mi czas. A za chwilkę będe robiła kartki na dzień mamy, maj to bardzo pracowity miesiąc..A póki co teraz pokażę Wam moją propozycję kartki na okazję narodzin syna. Kartka utrzymana jest w kolorystyce beżowo-niebieskiej. A głównym motywem kartki jest grafika misia.(grafika Marty Szymanskiej-http://magia-z-papieru.blogspot.com/p/free.html?m=1 )na rogach ramki wkleiłam kwiatuszki z gipiury, którą miałam wykorzystać do uszycia firany, a póki co wykorzystuję ją do tworzenia kartek...:-) Kartka oczywiście powstała na zamówienie.


 Niby takie same, a jednak różne



A ponieważ znalazłam wyzwanie, w którym tematem jest miś, to mąja pracę zgłaszam tu;


4 komentarze:

  1. Śliczności i do tego jeszcze w niebieskościach i z misiem fizzy moon, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ☺dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM i zyczymy powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. Dziękujemy za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń