poniedziałek, 9 lipca 2018

Album ślubny


Witam, 
dziś album ślubny. Prezentowany album, to tzw.album harmonijkowy, który pomieści od 3-4 zdjęć w formacie 10x15. Napisałam 3 lub 4 zdjęcia, ponieważ życzenia ślubne nie są wklejone, a tylko włożone do kieszonki i w każdej chwili można je zastąpić zdjęciem.
Oczywiście nie wiem jak to się stało :-) ale album zrobiłam znowu w tonacji różowej. Mimo że ja nie lubię tego koloru, to zauważyłam, że większość moich prac powstaje w tych barwach. No cóż poradzić, skoro takie są życzenia zamawiających.. Album ozdobiłam  kwiatami z foamiranu irańskiego wykonanymi własnoręcznie, które uwielbiam robić.

       











Pracę zgłaszam na wyzwania:







7 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje. Bardzo lubię te papiery, są naprawdę wdzięczne. A twoje kwiaty - obłędne :-) Dziękuję za wspólną zabawę z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album! Foamiranowe kwiaty zachwycają, a warstwowe ramki niezwykle inspirują!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album - wzbudza zachwyt w oglądającym :-) Dziękuję za udział w lipcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonany album. Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wykonany album z pięknymi dodatkami.Dziekuje za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń