środa, 8 sierpnia 2018

Złote gody


Witam,
jakiś czas temu pokazywałam Wam prace na srebrne gody, a dziś przychodzę do Was z eleganckim albumem wykonanym z okazji jakże pięknego jubileuszu, bo 50 rocznicy ślubu-złotych godów.
Do wykonania albumu wykorzystałam papier z essy-floresy "hello  lovely" w tonacji miodowo-szarej. A w filigrankach znalazłam tekturkę  pary młodej w "odpowiednim wieku" (tak ja ją widzę) :), która mi idealnie przypasowała do tego albumu. Oczywiście na mojej pracy nie mogło też zabraknąć moich kwiatów z foamiranu:). Jest też kilka innych dodatków, ale o tych już nie bedę się rozpisywać. Po prostu oglądajcie zdjęcia...








Pozdrawiam gorąco...:-)

Prace zgłaszam doz zabawy z:





6 komentarzy:

  1. Piękny i bardzo elegancki album, idealny na tak wspaniały jubileusz :) Do tego przepiękna kompozycja kwiatowa :) Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album. Piękne kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, czy ja dobrze widzę, tam jest miejsce na fotografię małżonków! Co za genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w tym albumie można umieścić trzy fotografie.

      Usuń