środa, 10 października 2018

Serce, serduszko, serducho...

Witam cieplutko,
dziś pokaże Wam kolejne moje serducho, tym razem w fiolecie.A serducho zrobiłam dla pani przedszkolanki z okazji dnia nauczyciela. Postanowiłam, że tym razem to nie będzie tradycyjna kartka. I mój wybór padł na tekturowe serce, które ozdobiłam papierami z kolekcji UHK Gallery "Desert Rose", foamirowanymi kwiatami oraz motylkami, które świetnie wkomponowały się w pracę. A te delikatne motylki pochodzą z kolekcji Lemoncraft "Vintage time 028".
W związku z tym, że moja praca została zrobiona na dzień nauczyciela, to zgłaszam ją na wyzwanie do Scrap 'n' sklill.









oraz na wyzwanie do: Studio 75 Bingo kropki kwiaty napis




Pozdrawiam i całuski dla wszystkich :) Ania

5 komentarzy:

  1. Serducho jest przepiękne, już je widziałam na fb i od razu przykuło moją uwagę! Cieszę się, że bawisz się z nami w wyzwaniu Scrap'n'Skill, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this beautiful project ! Thanks for joining us at Studio75 Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kwieciście i romantycznie:) Piękna praca:) Pozdrawiam z bloga Scrap'n'Skill -Edyta -DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, delikatna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrap'n'skill - Malwina z DT:)

    OdpowiedzUsuń