niedziela, 5 maja 2019

Komunia

Witajcie, 
dziś chciałabym Wam pokazać moją tegoroczną pracę komunijną. Do jej wykonania użyłam papieru od ScrapAndMe i Galerii Papieru. Na kartce znalazła się też tekturka z Laserowelove. 
A ponieważ użyta tekturka  już sama w sobie stanowi ozdobę tej kartki, więc postawiłam na minimalną ilość ozdób, czyli parę perełek i niewielkie foamirowe kwiatuszki. Do prezentowanej kartki dorobiłam tez pudełko, które ozdobiłam tylko tekturkowym napisem Pierwsza Komunia Święta.





Pozdrawiam cieplutko, Ania:)

I przy okazji wezmę udział w zabawie z Crafty Moly: Chleb i wino




oraz z Kartkowym ABC

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna i ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, miło popatrzeć. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, pozdrawiam, DT Agata

    OdpowiedzUsuń