czwartek, 8 sierpnia 2019

Album ślubny


Witajcie,
dziś chciałabym Wam zaprezentować album ślubny. Wykonałam go na bazie albumu harmonijkowego. Wiem, wiem 😃w takiej formie powinien być wykonany na bazie bazyl, lecz ja takowej niestety nie posiadałam. Myślę, że harmonijka też dała radę 😉. Mimo, że nie ma w nim tylu kieszonek, klapek na zdjęcia, które można by było zrobić w bazylu , to i tak jest tu sporo miejsca na umieszczenie zdjęć.
Cały album oparłam na kolekcji "Dom róż extra" Lemoncrafts .Wykorzystałam też kilka kartek z kolekcji "Grow old with me" również Lemoncraft. Są też kwiaty z foamiranu irańskiego (moje), koronki i tekturki. No i sporo zdjęć 😃 Zapraszam do oglądania...
A tak na marginesie , to mój pierwszy album ślubny. Co o nim sądzicie?




















Pozdrawiam Ania:)






Pracę zgłaszam  na wyzwanie do sklepu Cherry Craft


i do sklepu ScrapAndMe


7 komentarzy:

  1. Piękny:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album!
    Pozdrawiam serdecznie w imieniu swoim oraz LemonCraft <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wykonany album :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Cudne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń