piątek, 30 listopada 2018

Szaro-biała

Witam,
czy wykorzystujecie do swoich prac świątecznych tylko papiery o tematyce świątecznej? Bo ja do mojej kartki sięgnęłam po papiery z kolekcji Craft'o clock Marzenia o poranku. I aby nadać jej bardziej świątecznego i zimowego klimatu  wykorzystałam maskę gwiazdki , gesso, i brokat . Natomiast tekturki pociągnęłam perłowym woskiem, by się lekko błyszczały i tak oto  karteczka się pięknie skrzy i błyszczy. Jednak zdjęcia tego nie pokazują, więc uwierzcie mi na słowo😃.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie :

5 komentarzy:

  1. Прекрасная открытка! В ожидании чуда;) Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń