poniedziałek, 19 listopada 2018

Torebka na urodziny



Witajcie, 
pamiętacie kartki-torebki? Ja dziś chciałabym Wam właśnie przypomnieć taką formę kartki. 
Czyż nie prezentuje się efektownie? Ja swoją torebeczkę ozdobiłam kwiatami z foamiranu mojego autorstwa, a w środku umieściłam pudełeczko, które również ozdobiłam kwiatami, tak by całość ze sobą współgrała. W torebce jest również miejsce na wklejenie życzeń. Sądzę, że każda Pani ucieszyłaby się z takiej torebki😊, a Wy jak sądzicie?











A swoją pracę zgłaszam na wyzwanie do scrapkowo.pl


8 komentarzy:

  1. Śliczna torebeczka :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala torebeczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadoym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna torebeczka, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń