czwartek, 20 czerwca 2019

Exploding box dla bobasa

Witajcie, 
dziś chciałabym zaprezentować Wam (w aranżacji działkowej :)), box wykonany na okazję narodzin maluszka. Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję papierów z Fabrika Decoru. W boxie umieściłam też tekturki z Laserowelove. Oczywiście są też moje kwiatuszki wykonane z foamiranu. No i jeszcze jedna rzecz, która znalazła się w boxie: to pościel do kołyski, którą uszyłam własnoręcznie (trochę na maszynie , ale maszyna się zbuntowała i nie chciała szyć:), więc musiałam skończyć ręcznie ).







Pracę zgłaszam na wyzwania:




7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Bardzo delikatny.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny box, i przeurocza pościel. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box. Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny boxik. Fajnie wykorzystałaś i połączyłaś grafiki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca! Śliczne robione kwiatuszki :) Dziękuje za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń