czwartek, 20 czerwca 2019

Tag


Witajcie, 
dziś chciałam zaprezentować Wam tag, zrobiony na ostatnią chwilę. Koleżanka już dawno poprosiła mnie o wykonanie zawieszki do butelki (jakiej nie wiem:)), która będzie prezentem dla taty , a ja wstyd się przyznać , zapomniałam o tym. Wczoraj padło pytanie : i co zrobiłaś mi tą zawieszkę... no i upss ! Więc szybciutko zabrałam się do roboty, bo jeżeli komuś coś obiecuje, to choćby się paliło i waliło, muszę to zrobić, Co tam, że  nocka zarwana (bo to pierwsza😅), ale tag jest..a prezentuje się tak.





Taga minimalnie pomediowałam, a mianowicie: metalowy motylek 
został potraktowany czarnym gesso, a później pomalowany farbkami akrylowymi metalicznymi (choć na zdjęciu tego nie widać), dodałam też trochę kamyczków i też potraktowałam je gesso oraz farbkami.
I choć to jest praca dla mężczyzny postanowiłam, że w tym przypadku ozdobię ją kwiatami. Myślę, że idealnie się tu wpasowały. A Wam jak to się widzi?


A mojego taga zgłaszam na wyzwanie:


i

9 komentarzy:

  1. Fajna zawieszka 🙂 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy DT Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, romantyczny tag, widać, że robiony od serca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu Świat pasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Myślę, że taki drobiazg cieszy bardziej, niż sama butelka :)

    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu bloga kreatywnego Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto powiedział że jak praca dla mężczyzny to nie może mieć kwiatków? Całkiem fajnie wyszło :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń