piątek, 29 maja 2020

Hop blog z KTM

Witam serdecznie,
w nocy!  Jakąś godz. temu się obudziłam i nie mogłam zasnąć, więc zaczęłam przeglądać internet i tak trafiłam na bloga Klubu Twórczych Mam a tam na super zabawę, polegającą na odwiedzaniu  blogów DT i odgadywaniu haseł krzyżówki. Bardzo mi się spodobała ta forma i Was zachęcam do zabawy. A dlaczego, bo oprócz rozwiązywania krzyżowki jest też parę niespodzianek. Ja nie zdradzę jakich. Odwiedźcie bloga KTM i przekonajcie się sami.
 Ja już wzięłam udział w zabawie, a Ty jak chcesz wziąć, to kliknij na poniższy banerek:


 


A hasło krzyżówki to Dzień Matki

Pozdrawiam Ania:)
 

1 komentarz:

  1. :) Jak już wiedziałam, co koleżanki z zespołu szykują na niespodzianki to sama miałam zamiar zrezygnować ze współprowadzenia bloga hahaha...
    Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń