wtorek, 5 maja 2020

Praca Kasi

Witajcie kochani!

Dziś post troszkę inny niż zawsze, ponieważ chciałabym Wam zaprezentować pracę mojej 8 -letniej córki. Wykonała ją z niewielką moją pomocą,która polegała tylko na złożeniu kartki  ( chciała ja mieć bardzo równiutką, a jej składanie nie zawsze  jeszcze wychodzi) i narysowaniu szablonu doniczki (romb). Wycinanie to już jej dzieło.Kwiatki i resztę pracy wykonała również samodzielnie. 








Tu krótka fotorelacja z kolejnych etapów pracy.













Pracę zgłaszamy na wyzwanie:

3 komentarze:

  1. Ojej, jaka urocza artystka! I widać, że kwiatuszki tworzy nie pierwszy raz, a z klejem na gorąco już dawno obeznana:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolne dziecko, zdolnej mamy, nie może być inaczej :)
    Piękna karteczka!! Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń